»» سروش : موفقیت جنبش اصلاحات در ایران، نه انتخابات سیاسی بلکه تغییر عقاید است
»» بخشنامه به ائمه جمعه سراسر کشور: همگی از شهردار تهران تعریف کنید
»» هر هشت ساعت یک مورد نقض حقوق بشر در ایران
»» گزارشی از مراسم چهارشنبه سوری در تهران
»» پرده‌برداری از لوح یادبود قربانیان ترور در رستوران میکونوس برلین!
»» در برابر "اعلان جنگ" رژیم جمهوری اسلامی متفقا مقاومت کنیم
»» تجمع ضد حکومتی دانشجویان ومردم در مقابل کوی دانشگاه تهران در شب چهارشنبه سوری 
»» پروژه استعفای خاتمی 
»» متن 30 صفحه ای رییس جمهور
»» گزارش «بازتاب» از نخستین نشست 180 منتخب مجلس هفتم
نظرات 3 + ارسال نظر
میکرون چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:10 ق.ظ http://micron.blogsky.com

با سلام
ما از وبلاگ میکرون مزاحم شما می شویم وبلاگ خوب و قشنگی دارید البته قالب زیبایی هم دارد می خواستیم نظر شما را در مورد تبادل لینک بدانیم لطفا در صورت موافق بودن در قسمت نظرات وبلاگ به ما اطلاع دهید
با تشکر مدیریت میکرون
بای

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:27 ق.ظ http://nikkar.co.sr

با دورد خدمت شما

من از وبلاگ نیک کار مزاحمتون میشم

از وبلاگ شما دیدن کردم بسیار مفید و عالی میباشد

من کارم در مورد فرهنگ و سیاست است

از وبلاگ نیک کار هم دیدن فرمائید

جهت تبادل لینک حتما پیام بگذارید

متشکرم نوید نیک کار مدیریت وب نیک کار

www.nikkar.co.sr



یاس سفید پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:06 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

سلام دوست من.
امیدوارم حالت خوب باشه.
فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی رو بهت تبریک میگم.
امیدوارم سالی سرشار از شادی و موفقیت در پیش داشته باشی.
به زودی باز هم شروع به نوشتن میکنم.
سر سال تحویل من رو هم دعا کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد