»» قضات دیوانعالی کشور خطاب به هاشمی شاهرودی: اگر قرار بر ارتداد «آقاجری» باشد، «ملاصدرا» قطعاً از دین خارج است
»» مسئولیتهای روشنفکران دینی در قرن بیست و یک در گفت وگویی با عبدالکریم سروش
»» معرفی جریانات حوزوی حامی اعدام آقاجری توسط قابل
»» ستاد قتل های زنجیره ای سازمان دهنده راهپیمائی مقابل سفارت انگلیس
    
هیچ کس جرات احضار لاریجانی را ندارد
     
واکنش منفی افکار عمومی در مورد طرح نظارت استمراری
     
احتمال حضور هاشمی
     
ماموریت ویژه مظفر، ابوترابی و رودکی
     
ویژگی های رهبری از دیدگاه رسالت
      مصوبه شورای شهر تهران درباره دو دره شدن مینی بوس‌ها

»» آیا مجلس هفتم، خطای شورای نگهبان را جبران می‌کند؟
»» نمی‌خواهند بازرسی کل کشور فعال شود
»» اقتدار رضاخانی در دولت اصلاحات
»» کلاهبرداری باقرعه کشی کنکور!
»» هشدار پلیس به مسئولان درباره عدم استفاده ازخطوط ویژه
»» متن کامل سخنان دکتر حسن عباسی پیرامون صدا و سیما
»» مشکینی:تشکرویژه ازحضرت بقیه‌الله(عج)دارم که وقتی فرشتگان الهی لیست اسامی نمایندگان مجلس هفتم رابه حضرت دادندهمه‌ آنها راامضا کردند
»» جزئیات صادرات کالاهای نظامی انگلیس به ایران  
»» پیش‌نویس قطعنامه درباره برنامه هسته‌ای ایران
»» مصباح و خطای فاحش رئیس جمهور- مسعود بهنود
»» توضیحاتی در باره ماهیت نظامی – امنیتی جمهوری اسلامی
»» به گزارش سایت آمریکایی کویک اگزیت:احتمال وقوع زلزله تهران تا 103 روز دیگر وجود دارد 
»» چگونه 226 رأی برای «حدادعادل» جمع شد؟  
»»  آنچه نمی شود از صابری آموخت
»» درگیرى لفظى نماینده ایران و آمریکا، شرق
»» رضا مارمولک و قدیس مانوئل، 
نظرات 3 + ارسال نظر
ابراهیم شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:10 ق.ظ http://teshnagangodrat

خسته نباشی . گلچین شما از خبرها خیلی خوبه . موفق باشی

شاهرخ شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:37 ق.ظ http://iran57.blogspot.com

سلام علی جان

من شاهرخ هستم و از وبلاگ ایران 57 مزاحمتون میشم

قبل از هر چیز باید از فعالیت شما تشکر کنم

به هر حال من هم سعی دارم در وبلاگ ایران 57 به عنوان سربازی کوچک در راه آزادی میهن اهورایمان قدم بردارم

اگر مایل هستید بر من منت گذارده و گوشه چشمی هم به وبلاگ بنده افکنید

متشکرم شاهرخ موفق باشید زنده باد آزادی

ضمنا یادم رفت بگم اگر با تبادل لینک موفق هستید اعلام کنید

ابراهیم یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:49 ق.ظ http://teshnagangodrat.blogsky.com

خسته نباشی . گلچین شما از خبرها خیلی خوبه . موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد