»» وزیر اطلاعات:روزنامه‌ها نباید حراج دختران ایرانی در امارات را تیتر می‌کردند
»» سخنرانی امروز البرادعی درباره ایران، تندتر از گزارش مکتوب وی بود
»» شش نفر از قربانیان شرابخواری، ایدزی بودند
»» مخالفت سران اصلاح‌طلبان با رفراندوم و خروج از حاکمیت
»» نیکی کریمی: بازیگری مثل یک عشق قدیمی از زندگی ام بیرون می رود
»» متن پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی سه کشور آلمان، انگلستان و فرانسه در مورد برنامه هسته‌ای ایران منتشر شد  
»» اطلاعیه کانون صنفی پرستاران مستقل :روز 31 خردادماه در مقابل ساختمان سازمان مدیریت و برنامه‌‏ریزى تحصن خواهیم کرد
»» غوغا بر سر خانم عبادى - مشکل کجاست؟
»» نامه هشدارآمیز خاتمی به سران سه کشور اروپایی
»» تحلیل‌های حجاریان و نقیب‌زاده در نشست‌ هسته‌های دانشجویی جبهه مشارکت  
»» «فاکر» با فشار جامعه مدرسین رئیس کمیسیون امنیت ملی می‌شود  
»» نگرانی شورای هماهنگی نیروهای انقلاب از طرح زودهنگام موضوع انتخابات ریاست جمهوری  
»» هفته‌نامه لبنانی از کاندیداتوری «محتشمی‌پور» در انتخابات 84 خبر داد  
»» «حزب‌الله» در صورت «تخریب احمدی‌نژاد» در انتخابات 84 وارد عمل می‌شود  
»» پاسخ «الهه کولایی» به ادعای ارگان مؤتلفه درباره حراج دختران ایرانی در امارات   
»» استیضاح وزیر کشور وناگفته های تشکیل مجلس آبادگر
     برنامه آبادگران برای بی اثر کردن مجمع تشخیص مصلحت
     
مخالف مجلس نمایشی، دشمن امام زمان است
     
تبعات نظریه امام اصلی وامامان فرعی
     
بسیج دانشجویی امام صادق: صداوسیما سلامت روانی و اقتصادی جامعه را تهدید می کند.
    
انتقاد صدای عدالت از عملکرد کروبی
    
توضیحات فرزند مشکینی درباره سخنان پدر
نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا محمدی- روزنامه نگار سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:25 ق.ظ http://www.kalo.blogsky.com

سلام دوست عزیز.خبرهایت خوب بود و لی...

وبلاگ شیشه ای سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:30 ق.ظ http://glassweblog.blogsky.com

خستمه ٬ تازه از بیرون اومدم . امروز بهترین روز زندگی من بود . نمی تونم هیچ وقت فراموشش کنم . روزی بود که حس کردم دوباره به دنیا اومدم . فقط همین رو بدون که امروز ٬ روز تولد عزیز ترین ٬ زیبا ترین و با محبت ترین فرد زندگی من بود . امروز ٬ روز تولد کسی بود که من همیشه آرزوی اینو داشتم که در کنارش باشم و بمونم که همواره احساس کنم که با خدای خودم هستم . کسی که من به خاطر اون ؛ نفس می کشم ٬ امیدوارم و بطور کلی زندگی می کنم . راحت بهت بگم ؛ کسی که تونستم عشق ورزیدن رو از او یاد بگیرم..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد